بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری یک استقلالی اصیل است و نباید به وی توهین کنند!

http://ups.night-skin.com/up-92-04/1001754-306540169482468-253598552-n.jpg

برای آخرین بار میخواهیم مطلبی در مورد مجتبی جباری بنویسیم.
قبل از نوشتن این پست باید بگوییم پیج بزرگترین پیروزی تا بازگشت مجدد مجتبی جباری به خانه خودش لحظه شماری می کند اما بخاطر وی حاضر نیستیم تیم مورد علاقه خودمان که استقلال قهرمان و پر افتخار می باشد را به دلیل جدا شدن وی به حق یا نا حق بکوبیم و سر ناسازگاری با آن بگذاریم.
اما ...
با چند تا سوال می خواهم در پایان به یک نتیجه کلی برسیم!
1)چه کسی میداند مرحوم ناصر حجازی حدود 30 سال قبل از تاج به شهباز ( یک سال و نیم در بین سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۸ برای تیم شهباز بازی کرد) نقل مکان کرد و حتی مقابل استقلال در پست مهاجم بازی کرد تا به تیم محبوب خودش گل بزند؟
2)کدام از دوستان که سابقه هوادارای بالای 25،30 سال دارند می دانند اولین کار یا تصمیمی که مرحوم حجازی را نزد مردم حجازی کرد چه بود؟که بعد از آن باعث شود نیمی ازمحبوبیتش را با گرفتن آن تصمیم بدست بیاورد؟!
3)هواداران عزیز اکثرا دلیل جدایی شاهرخ بیانی از استقلال و به تبع بازگشت مجددش را می دانند؟ آیا جدایی جباری از استقلال از پیوستن شاهرخ به پرسپولیس بدتر بوده؟
4)آیا وقتی رضا احدی با 4 سال سابقه بازی در استقلال به عنوان کاپیتان به پرسپولیس پیوست و فقط 75 دقیقه توانست در این تیم توپ بزند کارش نابخشودنی تر بود یا جدایی مجتبی جباری از استقلال؟
5)آیا مجید نامجو مطلق که اسطوره های استقلال به شمار می رود بعد از چندین سال بازی در استقلال برای یکی دو فصل به پرسپولیس پیوست،این تصمیم وی از جدایی مجتبی کم اهمیت تر بود؟
6)دلیل پیوستن احمدرضا عابدزاده به پرسپولیس آنهم درحالیکه با استقلال به قهرمانی باشگاههای آسیا دست پیدا کرده بود و تا همین حالا هم تنها افتخار باشگاهی این دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران می باشد چه بوده است؟
7)آیا مجتبی جباری به سپاهان پیوسته یا پرسپولیس!؟آیا جباری را از استقلال کنار گذاشتن و به نوعی بیرونش کردند یا خودش در همان ابتدای نقل و انتقالات از استقلال جدا شد؟
نتیجه:جباری یک استقلالی اصیله و هر کسی به آن توهین کنه استقلالی نیست.



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت14:38---26 تير 1392
سلام دوست من،چطوری؟دیگه ازمایادی نمی کنیا//من مدیردهکده ی دانلودم که باهم تبادل لینک کردیم//برات یه پیشنهادداشتم تایه پول حسابی وخوب بدست بیاری البته این دروغ نیست و افسانه هم نیست فقط لازمه حداقل چندروز کارکنی تارو دور بیفتی//برای کسب اطلاعات بیشتر بیاوبلاگم ونظربده تاراهنماییت کنم،البته توآدرس وبلاگترو بده تابشناسمت//حتما بیانیای ضررمیکنی باورکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com